Thursday 26 April 2012

UAK-finished

Alhamdulillah, hari ini adalah hari yang terakhir aku mengambil ujian akhir khusus (UAK) bagi semester ni. kertas untuk hari ini adalah bahasa melayu. alhamdulillah, walaupun tak baca sangat nota yang lecturer bagi, allah telah bagi aku ilham untuk menjawab soalan2 yang diberikan. setiap kali sebelum peperiksaan bermula, aku akan call mak aku dam minta dia berdoa kat aku supaya aku dapat jawab soalan dengan hati yang tenang. dan sebelum jawab soalan tu, jangan lupa baca doa supaya allah permudahkan urusan kita...lepas ni, ada 4 paper lagi yang perlu aku jawab:child development. philosophy of national education, linguistic & literature..huhu..tapi, sebelum menduduki peperiksaan ini, kena pastikan dulu semua UAK lulus..kalau tak, mamang tak dapat la nak duduki exam...hehe..akhir kalam, marilah sama-sama kita mengulangkaji pelajaran bukan hanya untuk exam, tapi untuk menambahkan ilmu pengetahuan.di samping tu, jangan lupa tanggungjawab kita terhadap Allah.
 sekian..

gambar ni x da kaitan dengan tajuk di atas..hehe

No comments:

Post a Comment

Feel free to leave your comment